Bezhotovostné platby

5.5.2021

Nemusíte byť olympionikom, aby ste vyhrali.

Nemusíte byť olympionikom, aby ste vyhrali.

Spoločnosť Visa spúšťa celonárodnú kampaň na podporu rýchlych, pohodlných a bezpečných platieb

  • Na šťastných víťazov čaká automobil Toyota Corolla a stovky ďalších cien.
  • Platba Visa uskutočnená pomocou karty vopred zaregistrovanej na oficiálnych webových stránkach sa považuje za jeden vstup do súťaže o výhru. Platby uskutočnené v Shell a na MALL.SK sa považujú za dva vstupy do súťaže na výhru.

Bratislava, 5. máj  2021 – Dnes bola spustená marketingová kampaň, ktorá má povzbudiť spotrebiteľov k rýchlemu, pohodlnému a bezpečnému plateniu s Visa, či už kartou, telefónom, hodinkami alebo online. Slogan kampane je „Nemusíte byť olympionikom, aby ste vyhrali.“. Každý účastník má šancu vyhrať atraktívne ceny: automobil Toyota Corolla, 50-palcové televízory Panasonic a smartfóny Samsung.

Pravidlá sú jednoduché, registrácia je rýchla a aktívna účasť je mimoriadne pohodlná. Kartu Visa stačí zaregistrovať na www.visa.sk iba raz. Po úspešnej registrácii je každá platba s Visa šancou na výhru a platby za nákupy uskutočnené u našich partnerov, na čerpacích staniciach Shell a na MALL.SK, sa počítajú dvakrát.

Kampaň sa týka platieb Visa uskutočnených online potvrdených PIN kódom a bezkontaktných transakcií v obchodoch pomocou karty Visa alebo zariadenia s možnosťou platby pomocou karty Visa registrovanej používateľom, ako je napríklad smartphone alebo inteligentné hodinky. Platby Visa umožňujú spotrebiteľom uskutočňovať platby rýchlo a bezpečne.

Celoštátna kampaň trvá do 1. júna 2021.

„Táto akcia nie je len príležitosťou na získanie skvelých cien, ale aj podporou vašich obľúbených obchodníkov. Spoločnosť Visa roky pomáha podnikateľom rýchlejšie reagovať na dopyt spotrebiteľov po rýchlych, bezpečných a pohodlných digitálnych platbách. Dúfame, že taký veľký výber hodnotných cien a jednoduché pravidlá kampane povzbudia Slovákov k častejšiemu plateniu Visou a že obchodníkom, najmä malým a stredným firmám, sa aj takto podarí zvýšiť ich predaj a získať nových zákazníkov,“ uviedla Katarzyna Jezierska, vedúca marketingu pre CEE, Visa.

Tisíce atraktívnych cien

Cenami sú vozidlo Toyota Corolla, 4 50-palcových televízorov Panasonic a 20 smartfónov Samsung, spolu so stovkami ďalších odmien. Ceny sa budú žrebovať každý týždeň, zatiaľ čo hlavná cena sa vyžrebuje raz, zo všetkých prihlásených. Kampaň Visa sa začína 5. mája a končí 1. júna 2021.

Kampaň Visa bude podporená reklamnou kampaňou, ktorá zahŕňa 15-sekundové a 30-sekundové televízne spoty, v ktorých účinkujú Simone Bilesová, americká gymnastka, štvornásobná zlatá olympijská medailistka a členka tímu Visa a Marcin Dzieński, športový horolezec a člen tímu Visa. Video propagujúce kampaň je k dispozícii tu. Kampaň bude promovaná aj na internete a na sociálnych sieťach.

###

O spoločnosti Visa

Visa Inc. je svetovou jednotkou v oblasti digitálnych platieb. Jej poslaním je prepojiť svet prostredníctvom inovatívnej, spoľahlivej a bezpečnej platobnej siete, ktorá umožní prosperovať jednotlivcom, podnikom a ekonomikám. Spoločnosť prevádzkuje jednu z najvyspelejších procesingových sietí na svete – VisaNet. Tá umožňuje bezpečný a spoľahlivý priebeh platieb na celom svete a dokáže spracovať viac ako 65 tisíc transakcií za sekundu. Neúnavné zameranie spoločnosti na inovácie je katalyzátorom rýchleho rastu digitálneho obchodu na akomkoľvek zariadení pre každého a všade. V dobe, keď svet prechádza z analógového systému na digitálny, spoločnosť Visa používa vlastnú značku, produkty, ľudí, sieť a rozsah tak, aby formovala budúcnosť obchodu. Pre viac informácií navštívte visa.sk.

Kontakt:
Martina Kolláriková
martina.kollarikova@grayling.com  
+421 915 759 469