1.
Nikomu nedávajte vzdialený prístup do svojho počítača alebo mobilu
2.
Používajte bezpečnostný softwér, aktualizovaný operačný systém a aplikácie(na svojom počítači, laptope, smartfóne)
3.
Inštalujte len aplikácie z oficiálnych obchodov a stránok (app store, google store)
4.
Používajte unikátne a silné heslá, biometriu a 2 faktorovú autentifikáciu
5.
Vždy si čítajte autorizačné správy, ktoré vám prichádzajú, snažte sa identifikovať , či je daná SMS alebo mail skutočne z banky alebo či nie je v niečom podozrivá
6.
Neotvárajte internetové linky v mailoch od neznámych osôb, skontrolujte adresu stránky prejdením kurzora cez meno odosielateľa, aby bolo možné vidieť skutočnú mailovú adresu
7.
Banka (vydavateľ el. platobného prostriedku) vždy vie všetky údaje o karte, preto nikdy nemá dôvod sa na tieto informácie pýtať
8.
Pri akomkoľvek podozrení na zneužitie, kontaktujte banku - okamžite prostredníctvom Kontaktného centra, Call centra alebo Infolinky
9.
Heslo k prístupu do zákazníckej zóny je iba vaše, v prípade, že to prevádzkovateľ potrebuje vygeneruje nové a zašle vám ho
10.